Kaebuste lahendamise kord Maxilla Hambakliinikus
01.01.2018
Vastavalt Sotsiaalministri määrusele nr. 84 on reguleeritud patsientide poolt esitatud kaebuste lahendamise kord.
Rahulolematuse korral on võimalik pöörduda:
- Tervishoiuteenust osutava ettevõtte osakonnajuhataja poole
Igas Maxilla Hambakliiniku osakonnas vastutab kaebuste menetlemise protseduuri eest osakonnajuhataja.
Kaebuseid on võimalik esitada
- Tallinna Maxilla Hambakliinik Novira Plazas 6 601 006, tallinn@maxilla.ee
- Tallinna Maxilla Hambakliinik Rotermannis 6 232 302, rotermanni@maxilla.ee
- Tartu Maxilla Hambakliinik 7 371 100 tartu@maxilla.ee
- Elva Maxilla Hambakliinik 7 356 777 elva@maxilla.ee
- Eesti Haigekassa piirkondliku osakonna poole
- Harju osakond
Lastekodu 48, 10114, Tallinn
Telefon: 6 696 630
E-post: info@haigekassa.ee
- Tartu osakond
Põllu 1a, 50303, Tartu
Telefon: 6 696 630
E-post: info@haigekassa.ee
- Terviseameti poole
Paldiski mnt 81, 10617, Tallinn
Telefon: 6 943 500
E-post: kesk@terviseamet.ee
Kaebuse iseloom ja nende menetlemise kord AS Maxillas.
- Suuline kaebus
Kogu raviasutuse personal on kohustatud kaebusega seotud probleeme lahendama oma pädevuse piires. Kui vestluse käigus ei õnnestu probleemi lahendada, täidetakse (kaebaja) kaebuste registreerimise vorm ja edastatakse see 24 tunni jooksul osakonnajuhatajale.
Kaebuse laekumise puhul võtab osakonnajuhataja lähima 20 tööpäeva jooksul ühendust kaebuse esitajaga, et temaga vestelda, arutada tekkinud probleemi ja see lahendada.
- Ametlikud kaebused
Ametlike kaebuste hulka kuuluvad paberkandjal või elektrooniliselt esitatud kaebused, mis vajavad pikemat uurimist. Antud kaebus peab olema allkirjastatud. Osakonnajuhtaja on kohustatud selgitama asjaolud ja vastama kaebusele 20 tööpäeva jooksul.
Ametliku kaebuse menetlemise protsess
- Kaebus registreeritakse ettepanekute ja kaebuste registris.
- Osakonnajuhataja algatab uurimise selgitamaks asjaolusid. Kaebusele vastamine toimub 20 tööpäeva jooksul. Juhul kui kaebuse asjaolusid ei ole võimalik selgitada tähtajaks, teavitatakse sellest kaebuse esitajat.
- Kõik kaebuse käigus esitatud dokumendid, tekkinud kirjavahetused, kaebusega seotud isikute andmed jms. dokumenteerida koos kaebuse esitaja isikuandmetega (ees- ja perekonnanimi, isikukood, aadress ja telefoninumber). Dokumentatsioonile tuleb lisada ka kaebusega seonduvalt ja selle lahendamiseks tarvitusele võetud meetmete kokkuvõte.
Kõiki kaebuse uurimise käigus võetud seletuskirju ja dokumentatsiooni säilitatakse 7 aastat.
Lae alla kaebuste arvestamise vorm – Kaebuste arvestamise vorm
Mari-Ann Abel
AS Maxilla juhatuse liige